Program za javna preduzeća
Poslovni program EDOPS Document Office omogućava kompletnu usklađenost poslovanja javnih preduzeća sa zakonskim propisima.
Mogućnosti poslovnog programa su brojne, poput:
v Obračuna PDV-a (automatsko oblikovanje poreskih knjiga, na osnovu predhodno unetih podataka)
v Brzo i lako kreiranje izveštaja i grafičkog prikaza rezutata pretrage, što omogućava donošenje kvalitetnijih odluka
v Kreiranje radnih naloga na osnovu izabranih kriterijuma, kao i praćenje statusa na osnovu broja dokumenta
v Kompletna kadrovska evidencija (obračun zarada, evidencija o bolovanjima, obukama, unapređenjima, penzionisanju i dr.)
v Praćenje poslovanja u magacinima
v Praćenje servisa (za kompanije koje pružaju usluge servisa, program omogućava vođenje evidencije o primljenoj, kao i o servisiranoj i izdatoj robi)
v Evidencija svih osnovnih sredstava i inventara
v Kompletno vođenje računovodstvenih poslova
v Kompletno vođenje magacinskog poslovanja
v Kreiranje i praćenje putnih naloga, kao i njihovo automatsko knjiženje
v Automatsko fakturisanje
v Praćenje porudžbina i nabavki
v Praćenje i podrška blagajničkom poslovanju
Programsko rešenje EDOPS Document Office omogućava laku pretragu podataka prema zadatim kriterijumima.
Dokumentacija i podaci nisu vidljivi svima u sistemu, iako svi pristupaju istom. Naime, dodeljuju se prava nad dokumentima svim korisnicima i to u skladu sa njihovim zaduženjima. Ovim postupkom se sprečavaju manipulacije poverljivom dokumentacijom.