Bezbednost na radu
Vođenje celokupne evidencije o bezbednosti na radu zaposlenih u preduzećima je obavezno. U preduzećima u kojima postoje radna mesta sa određenim stepenom rizika i potrebno je da zaposleni redovno obavljaju lekarske preglede ili se koriste opasne materije u radu, neophodno je voditi evidenciju o svim nastalim promenama, povredama na radu, lekarskim pregledima i ostaloj dokumentaciji.
Vreme provedeno na popunjavanju obrazaca i pronalasku podataka koji su aktuelni (trenutno radno mesto zaposlenog, opis radnog mesta, trenutni ukupni broj zaposlenih na tom radnom mestu i sl.) može poprilično potrajati, ako je sva dokumentacija u fizičkom obliku i ako je pritom treba još i prepisati.
EDOPSbezb je specijalizovano softversko rešenje namenjeno ubrzavanju rada prilikom vođenja evidencije o zdravlju i bezbednosti na radu.
Zakoni i propisi
Savremeno informaciono rešenje je usklađeno sa zakonskom regulativom i standardima koji propisuju praćenje i merenje opasnih materija, otpada, stepena rizika i druge parametre.
U okviru programa se nalaze svi tipovi evidencije zajedno sa svim obrascima i izveštajima u vezi sa zdravljem i bezbednosti na radu, koji su u saglasnosti sa Pravilnikom o njihovoj evidenciji.
Prilikom popunjavanja obrazaca, sistem sam generiše tj. prikuplja sve neophodne podatne i atomatski ih ubacuje u obrazac i sastavlja izveštaje. Obrasci koji se koriste propisani su zakonom i ima ih 14, a to su:
· Obrazac 1 - Evidencija o radnim mestima sa povećenim rizikom
· Obrazac 2-Evidencija o zaposlenima raspoređenim na radna mesta sa povećenim rizikom i lekarskim pregledima zaposlenih raspoređenih na ta radna mesta
· Obrazac 3 – Evidencija o povredama na radu
· Obrazac 4 – Evidencija o profesionalnim oboljenjima
· Obrazac 5 – Evidencija o bolestima u vezi sa radom
· Obrazac 6 – Evidencija o zaposlenima osposobljenim za bezbedan i zdrav rad
· Obrazac 7- Evidencija oopsanim materijama koje se koriste tokom rada
· Obrazac 8 – Evidencija o izvršenim ispitivanjima uslova radne okoline
· Obrazac 9 – Evidencija o izvršenim pregledima i proverama opreme za rad
· Obrazac 10 – Evidencija o izdatim sredstvima i opremi za ličnu zaštitu na radu
· Obrazac 11 – Evidencija o prijavama smrtnih, kolektivnih i teških povreda na radu, kao I povreda na radu zbog kojih zaposleni nije sposoban za rad više od tri uzastopna radna dana
· Obrazac 12 – Evidencija o prijavama profesionalnih oboljenja
· Obrazac 13 – Evidencija o izvršenim lekarskim pregledima zaposlenih u skladu sa propisima o bezbednosti i zdravlju na radu
· Obrazac 14 – Evidencija o prijavama opasnih pojava koje bi mogle da ugroze bezbednost i zdravlje zaposlenih
Obaveštenje – Vizuelno i zvučno
Kako bi sistem efikasnije funkcionisao i kako ne bi bilo zastoja u poslovanju, napravljen je vizuelni izvučni sistem obaveštenja. Pored parametara u sistemu nalazi se kvadratic koji je obojen:
· Zelenom bojom (kada su svi parametri u skladu sa zakonskim okvirima)
· Žutom bojom (obaveze koje treba završiti približavanju se npr. ističe lekarski pregled određenog zaposlenog)
· Crvenom bojom (podrazumeva hitnu reakciju jer parametri nisu u skladu sa zakonom ili je lekarski pregled zaposlenog istekao)
Boja kvadrata nam ukazuje na usklađenost parametara sa zakonskim okvirima i predstojećim obavezama.
Šta dobijate implementacijom softvera?
§ Skraćuje se vreme vođenja evidencije o zdravlju i bezbednosti na radu
§ Svi podaci su na jednom mestu i trajno su sačuvani
§ Podacima se može pristupiti na bilo kojoj lokaciji
§ Usaglašenost sa zakonima i standardima
§ Mogućnost merenja i upoređivanja sadašnjeg stanja sa predhodnim i preuzimanje adekvatnih mera
Kome je namenjen program?
Softversko rešenje je namenjeno svim malim, srednjim i velikim preduzećima koji imaju potrebu da ubrzaju rad rutinskih operacija i posvete se razvoju poslovanja. EDOPSbezb koriste sva preduzeća, a neka od njih su:
§ Energetika
§ Transport
§ Benzinske pumpe
§ Laboratorije
§ Pekare i uopšte prehrambena industrija
§ Građevinske firme
Zašto baš EDOPS?
EDOPS tim je konstruisao celokupno programsko rešenje i tokom godina iskustva i u skladu sa zahtevima i zeljama korisnika, program je uspeo da reši sve probleme sa kojima su se preduzeća susretala u praksi.
Posebne pogodnosti našeg rešenja:
- Profesionalna tehnička podrška 24h
- Više od 15 godina iskustva
- Program se može prevesti na bilo koji jezik
- Mogućnost dodatnih funkcija po Vašoj zamisli
- Obuka korisnika
- Potpuna prilagođenost Vašem poslovanju
Zakažite besplatnu prezentaciju ovde. Na realnom primeru u Vašoj kompaniji pokazaćemo Vam kako program funkcioniše i kako može rešiti konkretne probleme sa kojima se Vaše preduzeće svakodnevno susreće. Vi odlučujete o profitu, zato donesite dobu odluku već danas.