Članci

emFIN - Finansijski modul
Cilj postojanja ovog modula je upravljanje finansijama na najefektivniji način u smislu:
- Ostvarenja što većih profita
- Smanjenja troškova
- Organizacija budžeta (budžetske linije)
- Preciznih informacijama o kompletnim troškovima i prihodima
- Mogućnost upravljanja celokupnim budžetom
Ulazne i izlazne fakture
U okviru emFIN - Finansijskog modula preduzeće vodi računa o svim ulaznim i izlaznim fakturama i sve podatke koji se na njima nalaze, unose se u sistem. Na taj način, u sistemu se automatski beleži svaki ulaz i izlaz, odnosno svi tokovi novca se prate preko sistema.
Obaveze plaćanja
Sve obaveze koje dospevaju za plaćanje su u sistemu integrisane sa očekivanim primanjima. To pruža mogućnost dobrog planiranja i organizacije koja bi podrazumevala da očekivana primanja pokriju obaveze koje dospevaju za plaćanje. Ukoliko niste u mogućnosti da trenutno izmirite obaveze, odnosno imate sredstva na računu, ali bi njihovo korišćenje moglo da utiče na nemogućnost isplate drugih obaveza, pali se lampica i zvučno obaveštenje, a obaveze koje bi zbog te isplate trpele štetu postaju crvene.
Valutni izveštaji
Sve fakture i duge obaveze imaju određenu valutu tj. datum plaćanja. Modul emFIN omogućava da se na osnovu podataka u sistemu, mogu brzom pretragom dobiti izveštaji o konkretnim kupcima i svim njihovim plaćanjima. Na taj način se može imati uvid o tome na koji način najčešće određeni kupac plaća, da li kasni sa plaćanjem i koliko, da li plaća avansno, koliki su popusti kojim tim povodom ostvaruje i td.
Budžetske linije
Budžet preduzeća je nekada teško dobro organizovati, pogotovo ako je celokupna količina novca na jednom računu. Sa tog računa treba izmiriti zarade zaposlenih, poreze i doprinose, obaveze prema dobavljačima, održavanje i servis, investicije u nove projekte i mnoge druge novčane izdatke. Kako bismo imali tačan uvid u korišženje budžetskih sredstava, formiraju se budžetske linije u sistemu i odredi se tačan procenat izdataka za određenu komponentu u poslovanju, što omogućava praćenje i upravljanje budžetskim sredstvima.
EDOPS Document Office, pored modula za upravljanje finansijama, obuhvata i druge module koji pružaju podršku celokupnom poslovanju preduzeća. To znači da za svaki sektor poslovanja, EDOPS Document Office ima poseban modul, a svi oni zajedno funkcionišu preko jednog sistema i koriste istu bazu podataka. Čak i u slučaju poslovanja više poslovnih objekata na više različitih lokacija (koje mogu biti u zemlji ili inostranstvu), sistem savršeno funkcioniše i to na jeziku u čijoj se zemlji koristi, što olakšava sporazumevanje i poslovanje svih poslovnih objekata jednog privrednog društva.
Zašto odabrati EDOPS?
- Više od 15 godina iskustva
- Program se može koristiti na bilo kom jeziku
- Garancija kvaliteta
- Obuka svih korisnika
- Profesionalna tehnička podrška 24h
- Mogućnost naknadne integracije sa drugim modulima
Zakažite besplatnu prezentaciju ovde. Na realnom primeru u Vašoj kompaniji pokazaćemo Vam kako program funkcioniše i kako može rešiti konkretne probleme sa kojima se Vaše preduzeće svakodnevno susreće. Vi odlučujete o profitu, zato donesite dobu odluku već danas.