fbpx
+381 34 304403

+381 34 304404

ul. Zorana Đinđića 3/2 Kragujevac, Srbija
info@edops.com
Previous Next

Kako kontrolisati pristup podacima u elektronskom obliku?

U preduzećima koja koriste EDOPS Document Office u svom poslovanju, dokumentacija koja nastaje svakodnevno, unosi se u sistem.

Za razliku od drugih programa, EDOPS Document Office, pored pružanja informacije o svim naknadnim izmenama na dokumenatima, jasno označava subjekta koji je izvršio izmene, kao i datum i tačno vreme izmena.

 Program se instalira na svim računarima u preduzeću, čak i ako se poslovanje obavlja iz različitih objekata na različitim lokacijama, što omogućava njihovu komunikaciju i razmenu dokumentacije u realnom vremenu.

 

Gde se javlja problem?

Međutim, ono što može da predstavlja problem jeste pristup svim podacima od strane različitih korisnika. To praktično znači da bi sobarica hotela prilikom korišćenja programa u okviru svog redovnog poslovanja (npr. evidencije o korišćenju sredstava za higijenu), mogla jednim klikom imati uvid u poverljivu dokumentaciju, što otvara mogućnosti manipulacije podacima.

 

Kako sprečiti manipulacije?

Kako bi se bilo koji oblik manipulacija sprečio, u okviru programa je definisano pravo koje se dodeljuje svakom korisniku pojedinačno i time se ograničava pristu svim informacijama. Dakle, svaki korisnik dobije pravo da vidi, pretražuje, menja i koristi samo određene podatke koji su u direktnoj vezi sa njegovim radom.

 

Postoje tri razloga uvođenja ovih prava:

  • Sprečavanje manipulacija
  • Jednostavnost u korišćenju programa (otvorene su samo stavke koje su potrebne konkretnom zaposlenom)
  • Bezbednost poslovanja preduzeća

 

Bezbednost

 

U programskom rešenju, kao što je EDOPS Document Office, koje koriste mnoga privredna društva iz raznih delatnosti, ova mogućnost dodeljivanja prava korisnicima je u potpunosti regulisana. Obzirom da je program kompleksan i da obuhvata rad celokupnog preduzeća, čak i ako se radi o više poslovnih objekata jednog privrednog društva, bezbednost svih podataka mora biti na najvišem nivou.

 

Pravo pristupa podacima iz elektrinskog dokumenta može se privremeno dodeliti određenom korisniku, ukoliko za to ima potrebe. Takođe, moguće je dati pravo korisniku, ne na kompletan dokument, vec samo na određeni podatak (korisnik može videti spisak svih zaposlenih na određenoj poziciji, ali nema uvid u ostale podatke vezane za zaposlene).

 

Iskustvo

 

Iskustvo naših korisnika u korišćenju ove funkcije je izuzetno pozitivno. Svi parametri govore u prilog povećanja nivoa bezbednosti, ali i poverenja, lojalnosti, kao i poboljšanje odnosa između zaposlenih.

 

EDOPS tim već više od 15 godina gradi kvalitet i poverenje. Naši korisnici, kako u zemlji, tako i širom sveta, potvrđuju povećanje kvaliteta svog poslovanja nakon implementacije programa i digitalizacije dokumentacije.

 

Zakažite besplatnu prezentaciju i analizu procesa i specifičnih potreba Vašeg preduzeća. Prijavom na mailing listu, ostvarujete specijalne korisničke popuste.

logo-13.png
Zorana Đinđića 3/2 Kragujevac, Srbija

info@edops.com

+381 34 304404
+381 34 304403
© Copyright 2024 EDOPS Solutions. All Rights Reserved.

Search